سفارش تبلیغ
صبا ویژن



شهریور 90 - بچه های آسمان






درباره نویسنده
شهریور 90 - بچه های آسمان
مدیر وبلاگ : مهدی[24]
نویسندگان وبلاگ :
زینب (@)[0]

بیسیمچی
بیسیمچی[1]

تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
تیر 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90


لینکهای روزانه
کوتاه و خواندنی
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
میم مثل ماه
دهاتی
گروه سایبری عفاف و حجاب
کتیبه سرخ
یاس
فطرس
قطعه 26
لبخندهای خاکی
فصل انتظار
سنگواره های مجازی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
شهریور 90 - بچه های آسمان


لوگوی دوستان





وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :24342
بازدید امروز : 0
 RSS 

   

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:                                                                                                   شهید جان نثاری
شهادت جان‌نثاری سند مظلومیت مردم در برابر تروریست‌ها است.

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید عباس علی جان‌نثاری با شهادت خود و یارانش سند مظلومیت ملت ایران در برابر تروریست‌های جنایتکار را امضا کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع جنازه شهید عباس علی جان نثاری اظهار داشت: کاروان شهادت که از دوره حضرت آدم به راه افتاد و به کاروان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) پیوست تا زمانی که ظلم و جور و حق و عدالت برجاست تا برپایی حکومت صالح حضرت مهدی ادامه دارد.
وی در مراسم تشیع پیکر پاک سردار سرتیپ شهید عباس علی جان نثاری تصریح کرد: در دوره‌ای که همه تصور می‌کنند راه شهادت بسته است شهدایی همانند شهید عباس علی جان‌نثاری ثابت کردند گذرگاه شهادت برای مشتاقان این راه همچنان گشوده است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اخلاص و وظیفه‌شناسی شهید جان‌نثاری افزود: این شهید بزرگوار از جمله افراد گمنامی بود که از 14 سالگی وارد سپاه شد و زندگی خود را با جهاد و شهادت هماهنگ کرد و با وجود فداکاری‌های فراوان کمتر کسی او را می‌شناخت و سرانجام پس از 30 سال خدمت خالصانه به کاروان شهدای کربلا پیوست و با شهادت خود و یارانش سند مظلومیت ملت ایران در برابر تروریست‌های جنایتکار را امضا کرد.
وی بیان داشت: افرادی چون شهید جان‌نثاری از بقایای شهدای کربلا و سربازان واقعی امام زمان و پشتوانه نظام هستند که به صورت گمنام در میان ما زندگی می‌کنند و پر کردن جای آنها به راحتی امکان‌پذیر نیست.
عراقی با اشاره به نحوه شهادت شهید جان ‌نثاری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای با توطئه‌های مختلف سعی کردند انقلاب اسلامی را منحرف و آن را از محتوا خالی کنند.
وی ادامه  داد: در آن زمان دموکرات‌ها قصد داشتند کردستان را ناامن و جای پایی برای اسرائیل کنند که با درایت امام خمینی (ره) و حمایت جان برکفان نظام این توطئه خنثی شد، امروز این گروه با نامی جدید با عنوان گروه پژاک و با همان اهداف به توطئه‌های خود در شمال غرب و مناطق غرب کشور ادامه می‌دهند با این تفاوت که این‌ بار برنامه‌هایشان متنوع‌تر و سازماندهی و پیوستگی آنها بیشتر است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و بسیج هر جا انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای آن تهدید شود جان بر کف و سینه سپر کرده از آن دفاع می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌داد حتی ذره‌ای از خاک این کشور را تحت سلطه و اشغال خود درآورند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی حامی و پشتیبان اصلی این گروهک‌ها است، گفت: امروزه در شمال غرب کشور این تهدید وجود دارد در حالی که در دنیا این گروه را با عنوان نیروی چریکی محسوب می‌شود و حتی ارتش ترکیه نیز از این گروهک واهمه دارد، شهید جان‌ نثاری به همراه نیروهای انتظامی و مسلح در یکی از حساس‌ترین مناطق شمال غرب مستقر و قدم به قدم به لانه منافقان که در ارتفاعات غرب کمین  کرده بودند نفوذ و این مناطق را پاک‌سازی کردند.
عراقی در ادامه افزود: شهید جان‌ نثاری با ابتکاراتی ویژه که در طول 32 سال تازگی داشت نقاط مهمی از مواضع دشمن را با توپخانه دور برد به صورت منحنی و برای نخستین بار به صورت مستقیم مورد هدف قرار داد و ضربه سنگینی را به آنها وارد کرد و مناطق پاک‌سازی شده را استحکام بخشید.
وی در پایان تاکید کرد: ما پاسداران و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی خاک وطن را ناموس خود می‌دانند و هرگز اجازه نمی‌دهند این خاک مورد تعرض بیگانگان قرار گیرد و تا زمانی که خسارت‌هایی که منافقان به ایران وارد کردند جبران نشود و آنها را از کشور بیرون نرانند اسلحه خود را در غرب و شمال کشور به زمین نمی‌گذارند.
به گزارش فارس، سردار سرتیپ پاسدار شهید عباس علی جان ‌نثاری فرمانده گروه توپخانه و پدافند موشکی و هوایی 15 خرداد در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور مورد اصابت گلوله مستقیم منافقان قرار گرفت و به شهادت رسید و دقایقی پیش طی مراسم با شکوهی با حضور امت حزب‌الله و مسئولان استانی در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.



نویسنده » مهدی » ساعت 8:2 عصر روز شنبه 90 شهریور 19

 

شهید جان نثاری

صبح امروز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم مراسم تشییع پیکر سردار عباسعلی جان نثاری که در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در روز 16 شهریور در شمال غرب کشور به شهادت رسید، برگزار شد.

شهید جان‌نثاری که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، فرماندهی گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی 15 خرداد سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان را به عهده داشت.

در این مراسم سردار عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از خصوصیت بارز شهید جان‌نثاری عشق به ولایت و روحیه شهادت‌طلبی بود و به آرزوی خود که شهادت بود رسید.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که با تمام قدرت از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی کشور محافظت کند.



نویسنده » مهدی » ساعت 7:50 عصر روز شنبه 90 شهریور 19

 

 

فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد که امروز دامان پر مهر مادر جای زانوان استوار پدرش را نیز باید پر کند.

 

سرهنگ رضایی نژاد



نویسنده » مهدی » ساعت 5:0 عصر روز پنج شنبه 90 شهریور 10