سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بسیج و خودباوری - بچه های آسمان






درباره نویسنده
بسیج و خودباوری - بچه های آسمان
مدیر وبلاگ : مهدی[24]
نویسندگان وبلاگ :
زینب (@)[0]

بیسیمچی
بیسیمچی[1]

تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
تیر 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90


لینکهای روزانه
کوتاه و خواندنی
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
میم مثل ماه
دهاتی
گروه سایبری عفاف و حجاب
کتیبه سرخ
یاس
فطرس
قطعه 26
لبخندهای خاکی
فصل انتظار
سنگواره های مجازی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
بسیج و خودباوری - بچه های آسمان


لوگوی دوستان





وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :24331
بازدید امروز : 7
 RSS 

   

 

خودباوری،اساس جهاد علمی

دیروز کشور ما درگیر جهاد عملی بود و امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیازمند یک جهاد علمی است  . زیرا در گذشته داشتن قدرت نظامی برتر و سلاح های پیشرفته تر، ابزار لازم برای تسلط بر جهان محسوب می شد . در حالی که امروزه همانطور که در جوامع غرب مشاهده می کنیم دیگر قدرت نظامی اعتباری برای کشور محسوب نمی شود.بلکه داشتن راهکارهای علمی جدید بهترین گزینه برای پشت سر گذاشتن چالش های مختلف است. اگر کشوری بتواند به واسطه پیشرفت علمی همه جانبه، خود را از دیگر کشورها بی نیاز کند خواهد توانست حکومت خود را در جهان گسترش دهد. و کشور ما که  در چند سال اخیر ثابت کرده است  با همت و تلاش خود می تواند قله های بلند پیشرفت را طی کند با یک جهاد علمی خواهد توانست حکومتی جهان گستر داشته باشد.

در این جهاد نیز همچون جهاد عملی ابزار و سایلی لازم است که مهمترین آنها ،خودباوری است.یعنی هر کس به این باور برسد که دارای استعدادهای نهفته ای است که می تواند آنها را به ظهور برساند و اوج این خودباوری شکوفایی همه استعدادهای فرد است.اگر همه افراد به این خودباوری برسند شاهد پیشرفت همه جانبه کشور خواهیم بود. در این زمینه بسیج همچون همیشه پیشتاز بوده و با برگزاری کلاس های مختلف آموزشی و تربیتی به ندای رهبر خویش لبیک گفته است.

یکی از طرح های تربیتی بسیج در این زمینه طرح صالحین است که در مقاطع مختلف سنی برگزار شده است. ومهمترین هدف آن، ایجاد روحیه خودباوری در اقشار مختلف جامعه است. در این طرح سعی شده است با ارایه الگوی اسلامی پیشرفت، جوانان و نوجوانان را با استعدادهای نهفته خود آشنا کرده و راههای شکوفایی این  استعدادها به آنها نشان داده شود. با عملی شدن این طرح کشور به مهمترین ابزار جهاد علمی که همان خودباوری است مجهز شده و با وجود این روحیه و همت و تلاش ملی،ایران از این جهاد نیز همچون همیشه سربلند بیرون خواهد آمد. 


 



نویسنده » مهدی » ساعت 10:0 صبح روز چهارشنبه 90 آذر 2